TERMIN DOSTAWY = CZAS REALIZACJI (2 dni robocze) + CZAS TRANSPORTU Kurier DPD (1-2 dni roboczych).
1.Produkty zakupione w sklepie
internetowym dostarczane są Klientowi za pośrednictwem firmy kurierskiej
"DPD" wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą.
Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do
piątku do godziny 16:00, zamówienia skierowane do wysyłki po godzinie 16:00 są odbierane
przez kuriera dnia następnego. Jeśli paczka zostają skierowana do wysyłki w
piątek po godzinie 15:30 kurier odbierze ją dopiero w poniedziałek.
W celu
usprawnienia dostaw informujemy, że kurierzy firmy "DPD" dostarczają
paczki do godziny 16:00.
Jeśli w tym
czasie odbiór
przesyłki nie jest możliwy najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu
przesyłki do miejsca pracy koniecznie z nazwą firmy.
2.Koszt przesyłki ponosi Kupujący.
Kurier DPD >
Przelew na konto bankowe > 0 zł (koszt dostawy na
terenie Polski)
Kurier DPD >
Wysyłka za pobraniem > 0zł (koszt dostawy na terenie Polski)
CENNIK DOTYCZY
PRZESYŁEK TYLKO NA TERENIE POLSKI.
3.ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Mają Państwo
prawo odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania
jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do
odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy
lub w którym
osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w ich
posiadanie.
Aby skorzystać z
prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:
SINATUR Sp. Z O.O.
ul. Pomorska 80 /
10
91-409 Łódź
e-mail: biuro@sinaturpolska.pl
o swojej decyzji
o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo
wysłane pocztą lub na adres info@dentostrefa.pl ). Mogą Państwo skorzystać z
wzoru formularza odstąpienia od umowy,
jednak nie jest
to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby
wysłali Państwo informację
dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy
wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) dostępny w załączniku. Wypełniony dokument prosimy odesłać na poniższy adres:
SINATUR Sp. Z O.O.
ul. Pomorska 80 /
10
91-409 Łódź
e-mail:
info@dentostrefa.pl
Będą Państwo
musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Koszty zwrotnego
dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało
wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Sinatur Sp. z o.o.
świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
4. Sinatur Sp. z o.o. podejmuje działania w
celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki
wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym
terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
Klient
zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sinatur Sp. z o.o. o wszelkich
nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu
Internetowego.
Nieprawidłowości
związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres:
SINATUR Sp. Z O.O.
ul. Pomorska 80 /
10
91-409 Łódź
e-mail:
info@dentostrefa.pl
W reklamacji
Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i
datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
SINATUR Sp. Z
O.O. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a
gdyby to nie było możliwe,
do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
5. SINATUR Sp. Z O.O.jako sprzedawca
odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego,
za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w
zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Reklamacje,
wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego
Regulaminu, należy kierować na adres info@dentostrefa.pl.
SINATUR Sp. Z
O.O. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a
gdyby to nie było możliwe,
do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
SINATUR Sp. Z
O.O. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji
sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie
gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach
gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie
gwarancyjnej.
6.Rozstrzyganie
ewentualnych sporów
powstałych pomiędzy SINATUR Sp. Z O.O.a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.
22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami
przepisów
Kodeksu postępowania cywilnego.
Klient ma również możliwość dochodzenia swoich racji na unijnej
platformie ONLINE DISPUTE RESOLUTION pod adresem
https://webgate.ec.europa.eu/od
INFORMACJA O STANIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zostaną Państwo
poinformowani o każdej zmianie statusu swojego zamówienia drogą mailową.