3m

Wysyłka i zwroty

TERMIN DOSTAWY = CZAS REALIZACJI (2 dni robocze) + CZAS TRANSPORTU Kurier DPD (1-2 dni roboczych).

 

 1.Produkty zakupione w sklepie internetowym dostarczane są Klientowi za pośrednictwem firmy kurierskiej "DPD" wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą.

 

Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku do godziny 16:00, zamówienia skierowane do wysyłki po godzinie 16:00 są odbierane przez kuriera dnia następnego. Jeśli paczka zostają skierowana do wysyłki w piątek po godzinie 15:30 kurier odbierze ją dopiero w poniedziałek.

 

W celu usprawnienia dostaw informujemy, że kurierzy firmy "DPD" dostarczają paczki do godziny 16:00.

Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu przesyłki do miejsca pracy koniecznie z nazwą firmy.

 

2.Koszt przesyłki ponosi Kupujący.

 

Kurier DPD > Przelew na konto bankowe >  0 zł (koszt dostawy na terenie Polski)

                                                          

Kurier DPD > Wysyłka za pobraniem > 0zł (koszt dostawy na terenie Polski)                                     

 

CENNIK DOTYCZY PRZESYŁEK TYLKO NA TERENIE POLSKI.

 

3.ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Mają Państwo prawo odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w ich posiadanie.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:

 

SINATUR Sp. Z O.O.

ul. Pomorska 80 / 10

91-409 Łódź

e-mail: info@dentostrefa.pl

 

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą lub na adres info@dentostrefa.pl ). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy,

jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy.

 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) dostępny w załączniku. Wypełniony dokument prosimy odesłać na poniższy adres:

 

SINATUR Sp. Z O.O.

ul. Pomorska 80 / 10

91-409 Łódź

e-mail: info@dentostrefa.pl

 

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Sinatur Sp. z o.o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.

 

4. Sinatur Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sinatur Sp. z o.o. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres:

 

SINATUR Sp. Z O.O.

ul. Pomorska 80 / 10

91-409 Łódź

e-mail: info@dentostrefa.pl

 

W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

SINATUR Sp. Z O.O. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

5. SINATUR Sp. Z O.O.jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@dentostrefa.pl.

SINATUR Sp. Z O.O. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

SINATUR Sp. Z O.O. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

 

6.Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy SINATUR Sp. Z O.O.a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

Klient ma również możliwość dochodzenia swoich racji na unijnej platformie ONLINE DISPUTE RESOLUTION pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/od

INFORMACJA O STANIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zostaną Państwo poinformowani o każdej zmianie statusu swojego zamówienia drogą mailową.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz zmienić sposób zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.