1.
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych
pozyskanych za pośrednictwem sklepu internetowego dentostrefa.pl (zwanej dalej:
„Sklepem Internetowym”).
2. Właścicielem
Sklepu Internetowego i jednocześnie administratorem danych jest Sinatur sp. z
o.o. z siedzibą w Łodzi (902-409), ul. Pomorska 80/10, NIP: 725 206 05 19,
zwana dalej Sinatur sp. z o.o..
3. Dane
osobowe zbierane przez Sinatur sp. z o.o. za pośrednictwem Sklepu Internetowego
są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.
4.
Sinatur sp. z o.o. dokłada szczególnej staranności do
poszanowania prywatności Klientów odwiedzających Sklep
Internetowy.
§ 1
Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna
1.
Sinatur sp. z o.o. zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z ich działalnością, osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą
lub zawodową oraz osób fizycznych reprezentujących
osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą lub
zawodową, zwanych dalej łącznie Klientami.
2. Dane
osobowe Klientów są zbierane w przypadku:
a)
rejestracji konta w Sklepie Internetowym, w celu utworzenia indywidualnego
konta i zarządzania tym kontem. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy
o świadczenie usługi Konta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
b) składania
zamówienia w Sklepie Internetowym, w celu wykonania umowy sprzedaży.
Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b
RODO).
3. W
przypadku rejestracji konta w Sklepie Internetowym, Klient podaje:
a)
adres e-mail;
b) dane
adresowe:
a. kod
pocztowy i miejscowość;
b.
ulica wraz z numerem domu/mieszkania.
c) imię
i nazwisko;
d)
numer telefonu.
4.
Podczas rejestracji konta w Sklepie Internetowym Klient samodzielnie ustala
indywidualne hasło dostępu do swojego konta. Klient może zmienić hasło, w późniejszym czasie, na zasadach opisanych w §5.
5. W
przypadku składania zamówienia w Sklepie
Internetowym, Klient podaje następujące dane:
a)
adres e-mail;
b) dane
adresowe:
a. kod
pocztowy i miejscowość;
b.
ulica wraz z numerem domu/mieszkania.
c) imię
i nazwisko;
d)
numer telefonu.
6. W
przypadku Przedsiębiorców, powyższy zakres danych
jest dodatkowo poszerzony o:
a) firmę
Przedsiębiorcy;
b) numer NIP.
7.
Podczas korzystania ze Strony Internetowej Sklepu mogą być pobierane dodatkowe
informacje, w szczególności: adres IP przypisany
do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny,
rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
8. Od
Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym
informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub
innych czynnościach, podejmowanych w naszym Sklepie Internetowym. Podstawa
prawna - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na
ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na
poprawie funkcjonalności tych usług.
9. W
celu ustalania, dochodzenia i egzekucji roszczeń mogą być przetwarzane niektóre dane osobowe podane przez Klienta w ramach korzystania z
funkcjonalności w Sklepie Internetowym takie jak: imię, nazwisko, dane dotyczące
korzystania z usług, jeżeli roszczenia wynikają ze sposobu, w jaki Klient korzysta z
usług, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia, w tym rozmiarów poniesionej szkody. Podstawa prawna - prawnie uzasadniony
interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ustaleniu, dochodzeniu i
egzekucji roszczeń oraz na obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami
i innymi organami państwowymi.
10.
Przekazanie danych osobowych do Sinatur sp. z o.o. jest dobrowolne, w związku z
zawieranymi umowami sprzedaży, czy też świadczenia usług za pośrednictwem
Strony Internetowej Sklepu, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych
w formularzach danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie
Konta Klienta, zaś w przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta
Klienta uniemożliwi złożenie i realizację zamówienia Klienta.
§ 2
Komu udostępniane lub powierzane są dane oraz jak długo są przechowywane?
1. Dane
osobowe Klienta przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Sinatur sp. z
o.o. przy prowadzeniu Sklepu Internetowego. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych
i okoliczności, albo podlegają poleceniom Sinatur sp. z o.o. co do celów i sposobów przetwarzania tych danych
(podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich
przetwarzania (administratorzy).
a) Podmioty
przetwarzające. Sinatur sp. z o.o. korzysta z dostawców, którzy przetwarzają dane osobowe wyłącznie na polecenie Sinatur
sp. z o.o.. Należą do nich m.in. dostawcy świadczący usługę hostingu, usługi
księgowe, dostarczający systemy do marketingu, systemy do analizy ruchu w
Sklepie Internetowym, systemy do analizy skuteczności kampanii marketingowych;
b)
Administratorzy. Sinatur sp. z o.o. korzysta z dostawców, którzy nie działają wyłącznie
na polecenie i sami ustalają cele i sposoby wykorzystania danych osobowych
Klientów. Świadczą oni usługi płatności
elektronicznych oraz bankowe.
2.
Lokalizacja. Dostawcy usług mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach
Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
3. Dane
osobowe Klientów przechowywane są:
a) W
przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Sinatur sp.
z o.o. tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez
okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Sinatur
sp. z o.o. i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat
dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz
roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
b) W
przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Sinatur sp.
z o.o. tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie
przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis
szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat
dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz
roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
4. W
przypadku dokonania zakupu w Sklepie Internetowym, dane osobowe mogą być przekazywane,
w zależności od wyboru Klienta, następującym podmiotom w celu dostarczenia zamówionych towarów:
a)
firmie kurierskiej
5. W przypadku,
gdy Klient wybierze płatność poprzez system PayU, jego dane osobowe są przekazywane
w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce PayU S.A. z siedzibą w
Poznaniu (60-166), przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i
Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS 0000274399.
6. Dane
nawigacyjne mogą być wykorzystywane w celu zapewnienia Klientom lepszej obsługi,
analizy danych statystycznych i dostosowania Sklepu Internetowego do
preferencji Klientów, a także administrowania Sklepem
Internetowym.
7. W
przypadku skierowania żądania Sinatur sp. z o.o. udostępnią dane osobowe uprawnionym
organom państwowym, w szczególności jednostkom
organizacyjnym Prokuratury, Policji, Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezesowi Urzędu
Komunikacji Elektronicznej.
§ 3 Mechanizm cookies, adres IP
1.
Sklep Internetowy używa niewielkich plików, zwanych cookies.
Zapisywane są one przez Sinatur sp. z o.o. na urządzeniu końcowym osoby
odwiedzającej Sklep Internetowy, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala.
Plik cookie zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, swój „czas wygaśnięcia" oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę
identyfikującą ten plik. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają dostosowywać oferowane przez Sinatur sp.
z o.o. produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb osób odwiedzających Sklep Internetowy. Dają też możliwość opracowywania
ogólnych statystyk odwiedzin prezentowanych produktów w Sklepie Internetowym.
2.
Sinatur sp. z o.o. wykorzystuje dwa typy plików cookies:
a)
Cookies sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub wyłączeniu
komputera zapisane informacje są usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm
cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych
informacji poufnych z komputerów Klientów.
b) Cookies
trwałe: są przechowywane w pamięci urządzenia końcowego Klienta i
pozostają tam do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia. Mechanizm cookies trwałych
nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji
poufnych z komputera Klientów.
3.
Sinatur sp. z o.o. wykorzystuje cookies własne w celu:
a)
uwierzytelniania Klienta w Sklepie Internetowym i zapewnienia sesji Klienta w
Sklepie Internetowym (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej
podstronie Sklepu Internetowego ponownie wpisywać loginu i hasła;
b)
analiz i badań oraz audytu oglądalności, a w szczególności do tworzenia
anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w
jaki sposób Klienci korzystają ze Strony Internetowej Sklepu, co umożliwia
ulepszanie jej struktury i zawartości.
4.
Sinatur sp. z o.o. wykorzystuje cookies zewnętrzne w celu:
a)
zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi
analitycznych Google Analytics (administrator cookies zewnętrznego: Google Inc
z siedzibą w USA);
b)
prezentacji Certyfikatu Rzetelny Regulamin za pośrednictwem serwisu
internetowego rzetelnyregulamin.pl (administrator cookies zewnętrznego:
Rzetelna Grupa sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie).
5.
Mechanizm cookies jest bezpieczny dla komputerów Klientów Sklepu Internetowego. W szczególności tą drogą nie jest możliwe
przedostanie się do komputerów Klientów wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego.
Niemniej w swoich przeglądarkach Klienci mają możliwość ograniczenia lub wyłączenia
dostępu plików cookies do komputerów. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Sklepu
Internetowego będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają
plików cookies.
6. Poniżej
przedstawiamy jak można zmienić ustawienia popularnych przeglądarek
internetowych w zakresie stosowania plików cookies:
a)
przeglądarka Internet Explorer;
b)
przeglądarka Microsoft EDGE;
c)
przeglądarka Mozilla Firefox;
d)
przeglądarka Chrome;
e) przeglądarka
Safari;
f)
przeglądarka Opera.
7.
Sinatur sp. z o.o. może gromadzić adresy IP Klientów. Adres IP to numer
przydzielany komputerowi osoby odwiedzającej Sklep Internetowy przez dostawcę usług
internetowych. Numer IP umożliwia dostęp do Internetu. W większości przypadków jest przypisywany komputerowi dynamicznie, tj. zmienia się przy
każdym połączeniu z Internetem i z tego powodu traktowany jest powszechnie,
jako nieosobista informacja identyfikująca. Adres IP jest wykorzystywany przez
Sinatur sp. z o.o. przy diagnozowaniu problemów technicznych z serwerem,
tworzeniu analiz statystycznych (np. określeniu, z jakich regionów notujemy najwięcej odwiedzin), jako informacja przydatna
przy administrowaniu i udoskonalaniu Sklepu Internetowego, a także w celach
bezpieczeństwa oraz ewentualnej identyfikacji obciążających serwer, niepożądanych
automatycznych programów do przeglądania treści
Sklepu Internetowego.
8.
Sklep Internetowy zawiera linki i odnośniki do innych stron internetowych.
Sinatur sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony prywatności
na nich obowiązujące.
§ 4
Prawa osób, których dane dotyczą
1.
Prawo do cofnięcia zgody - podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO.
a)
Klient ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił Sinatur sp. z o.o..
b)
Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody.
c)
Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez Sinatur sp. z o.o.
zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.
d)
Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Klienta żadnych negatywnych
konsekwencji, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub
funkcjonalności, które zgodnie z prawem Sinatur
sp. z o.o. może świadczyć jedynie za zgodą.
2.
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - podstawa prawna: art. 21 RODO.
a)
Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z
jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania jego danych osobowych, w
tym profilowania, jeżeli Sinatur sp. z o.o. przetwarza jego dane w oparciu o
prawnie uzasadniony interes, np. marketing produktów i usług Sinatur sp. z
o.o., prowadzenie statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności Sklepu
Internetowego oraz ułatwienie korzystania ze Sklepu Internetowego, a także
badanie satysfakcji.
b)
Rezygnacja w formie wiadomości e-mail z otrzymywania komunikatów marketingowych dotyczących produktów lub usług, będzie oznaczać sprzeciw
Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych, w tym profilowania w tych
celach.
c) Jeżeli
sprzeciw Klienta okaże się zasadny i Sinatur sp. z o.o. nie będzie miała innej
podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych, dane osobowe Klienta zostaną
usunięte, wobec przetwarzania których, Klient wniósł sprzeciw.
3.
Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) - podstawa prawna:
art. 17 RODO.
a)
Klient ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych.
b)
Klient ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:
a. dane
osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
b.
wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w
oparciu o jego zgodę;
c. wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania jego danych w celach
marketingowych;
d. dane
osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem;
e. dane
osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego
przewidzianego w prawie Unii lub prawie Państwa członkowskiego, któremu Sinatur sp. z o.o. podlega;
f. dane
osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.
c)
Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu
lub wycofaniem zgody, Sinatur sp. z o.o. może zachować pewne dane osobowe w
zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń, jak również do wywiązania się z
prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa
członkowskiego, któremu podlega Sinatur sp. z o.o.. Dotyczy to w
szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres
e-mail, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz
roszczeń związanych z korzystaniem z usług Sinatur sp. z o.o., czy też dodatkowo
adresu zamieszkania/adresu korespondencyjnego, numeru zamówienia, które to dane zachowywane są dla
celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z zawartymi
umowami sprzedaży lub świadczeniem usług.
4.
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych - podstawa prawna: art. 18 RODO.
a)
Klient ma prawo do żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych. Zgłoszenie
żądania, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwia korzystanie z określonych
funkcjonalności lub usług, z których korzystanie będzie się wiązało
z przetwarzaniem danych objętych żądaniem. Sinatur sp. z o.o. nie będzie też wysyłała
żadnych komunikatów, w tym marketingowych.
b)
Klient ma prawo do żądania ograniczenia wykorzystania danych osobowych w następujących
przypadkach:
a. gdy
kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas Sinatur sp. z o.o. ogranicza ich wykorzystanie na czas
potrzebny do sprawdzenia prawidłowości danych, nie dłużej jednak niż na 7 dni;
b. gdy
przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych Klient
zażąda ograniczenia ich wykorzystania
c. gdy
dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub wykorzystywane ale są one potrzebne
Klientowi w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
d. gdy
wniósł sprzeciw wobec wykorzystania jego danych – wówczas ograniczenie następuje
na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na szczególną sytuację – ochrona interesów, praw i wolności Klienta
przeważa nad interesami, które realizuje Administrator,
przetwarzając dane osobowe Klienta.
5.
Prawo dostępu do danych - podstawa prawna: art. 15 RODO.
a)
Klient ma prawo uzyskać od Administratora potwierdzenie, czy przetwarza dane
osobowe, a jeżeli ma to miejsce, Klient ma prawo:
a.
uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;
b.
uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych
osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym
okresie przechowywania danych Klienta albo o kryteriach ustalania tego okresu
(gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o
prawach przysługujących Klientowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi
do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o
zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o
zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
c.
uzyskać kopię swoich danych osobowych.
6.
Prawo do sprostowania danych - podstawa prawna: art. 16 RODO.
a)
Klient ma prawo do żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących
jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem
celów przetwarzania, Klient, którego dane dotyczą ma prawo żądania
uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym przez przedstawienie
dodatkowego oświadczenia, kierując prośbę na adres poczty elektronicznej
zgodnie z §6 Polityki Prywatności.
7.
Prawo do przenoszenia danych - podstawa prawna: art. 20 RODO.
a)
Klient ma prawo otrzymać swoje dane osobowe, które dostarczył Administratorowi,
a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora
danych osobowych. Klient ma również prawo żądać, by dane
osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio takiemu
administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe. W takim przypadku
Administrator prześle dane osobowe Klienta w postaci pliku w formacie csv, który jest formatem powszechnie używanym, nadającym się do
odczytu maszynowego i pozwalającym na przesłanie otrzymanych danych do innego
administratora danych osobowych.
8. W
sytuacji wystąpienia przez Klienta z uprawnieniem wynikającym z powyższych
praw, Sinatur sp. z o.o. spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie,
nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak - z
uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Sinatur sp. z o.o.
nie będzie mógła spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Klienta uprzednio w terminie miesiąca
od otrzymania żądania - o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego
przyczynach.
9. Klient może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania
i wnioski dotyczące przetwarzana jego danych osobowych oraz realizacji przysługujących
mu uprawnień.
10.
Klient ma prawo żądać od Sinatur sp. z o.o. przekazania kopii standardowych
klauzul umownych kierując zapytanie w sposób wskazany w §6 Polityki
Prywatności.
11.
Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych
lub innych praw przyznanych na mocy RODO.
§ 5
Zarządzanie bezpieczeństwem - hasło
1.
Sinatur sp. z o.o. zapewnia Klientom bezpieczne i szyfrowane połączenie podczas
przesyłania danych osobowych oraz podczas logowania się do
Konta Klienta w Serwisie. Sinatur sp. z o.o. stosuje certyfikat SSL wystawiony
przez jedną z czołowych
światowych firm w zakresie bezpieczeństwa i szyfrowania przesyłanych danych
przez sieć Internet.
2. W
przypadku, gdy Klient posiadający konto w Sklepie Internetowym utracił w
jakikolwiek sposób hasło dostępu, Sklep Internetowy umożliwia
wygenerowanie nowego hasła. Sinatur sp. z o.o. nie wysyła przypomnienia hasła.
Hasło jest przechowywane w formie zaszyfrowanej, w sposób uniemożliwiający jego odczytanie. Celem wygenerowania
nowego hasła należy podać adres e-mail w formularzu dostępnym pod linkiem „Nie
pamiętasz hasła”, podanym przy formularzu logowania do konta w Sklepie
Internetowym. Klient na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji
lub zapisany w ostatniej zmianie profilu konta otrzyma wiadomość elektroniczną zawierającą
przekierowanie do dedykowanego formularza udostępnionego na Stronie
Internetowej Sklepu, gdzie Klient będzie miał możliwość ustalenia nowego hasła.
3.
Sinatur sp. z o.o. nigdy nie wysyła żadnej korespondencji, w tym korespondencji
elektronicznej z prośbą o podanie danych do logowania, a w szczególności hasła dostępowego do konta Klienta.
§ 6
Zmiany Polityki Prywatności
1.
Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym Sinatur sp. z o.o. poinformuje
Klientów z wyprzedzeniem 7 dni.
2.
Pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres:
info@dentostrefa.pl